Birthday dinner nr 1

Hej, idag är en chill dag än så länge. Men ikväll blir det födelsedagsfest nr 1 hehe, nr 2 blir på söndag. Idag kommer faster och kusinerna med deras pojk/flickvänner och på söndag kommer mammas moster, våran 3 männing och lite sånt folk. Så det blir bara middag och tårta. Fyller år på måndag så därför gör vi det här i helgen. Har inte planerat någon "riktig" födelsedagsfest, lite tråkigt men aja. Ska iallafall fira lite på tisdag då vi hoppas på fint väder och en heldag i Rättvik på beachen och krogen.
Så, så ser min helg ut iallafall. I morgon ska jag jobba och på söndag. Men i morgon ska mamma och pappa på räkfrossa så vet inte vad som händer då.


Så ser jag ut idag. Plattångs vågor i håret :)
Tagit bilden med min nya mobil och det är grymt irriterande att inte ha någon kamera knapp på sidan! Eller det är iallafall irriterande men aja. Det går och jag har ju en riktig kamera också så. Annars är ju mobilen super så jag ska inte klaga hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0