Fått hem beställnig från Eleven.se

Idag kom mitt paket från eleven.se!




Spännande...


Köpte hem Uniq One som ni som följer sminkbloggar säkert sett att både Linda Hallberg och småstadsprinsessan pratat om. Det är en All in one hairtreatment som ska bara bra mot 10 olika saker. Som att reparera håret, motverka frizzighet, värmeskydd, färgbevarande osv. Allti i ett helt enkelt. Låter ju super eller hur? :)


Beställde såklart också min älskade Britney Spears Radiance! Älskar den här doften! Den är sååå jag och jag klickade med den direkt LOOOOVE IT! Skulle ha köpt 100 ml istället för 50 för jag kommer inte våga använda den för jag vill inte att den ska ta slut!


Och så köpte jag en färgbomb från Revlon i färgen nr.556. Ska bli spännande att prova! Glömde dock att köpa handskar fast jag var på affären så får vänta lite med den :(


Beställer man från eleven.se nu får man med ett prov på Macademia natural oil deep repair masque. Är jätte nyfiken på den här! Har hört så mycket bra om den!


Fick även med lite andra prover på ansiktsmask, bodymilk och massageolja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0