Flytt till Säbyholm internat

Hej! Idag har det varit en lång dag, men nu är jag installerad på internatet och så. Åkte klockan halv sju i morse till Upplands-bro, jag och syster turades om att köra. Sen hämtade vi nyckeln och la in flyttlådorna på rummet. Rummet ser helt okej ut och det finns mycket plats för kläder iallafall haha, fast jag tänker nog inte packa upp några. Skolan är iallafall riktigt fin! Ligger ute på vischan och det är grönt med massa träd och äppelträd överallt! Ska ta bilder på det sen när jag får tid.
Klockan ett var vi på informationsmöte typ, eller upprop eller vad man vill kalla det. Sen åkte vi och handlade och åt mat på resturang innan mamma och pappa och syster åkte hem till Mora igen. Känns lite ensamt faktiskt även fast det är många som bor här. Men det är trevliga människor som bor här iallafall så det känns bra så. Gillar inte att dela rum med någon men det ska nog gå bra iallafall. Vi bor iallafall åtta personer här och dom flesta har med sig hundar vad jag vet. Två personer har det inte iallafall.
Men nu ska jag lägga upp lite bilder på mitt rum sen ska jag gå ner på husmöte.


Här går man in till vårat rum


Rummet (min säng till vänster på bilden och min rumskompis till höger)


Rummet från andra hållet


Här är "garderoben" eller vad man ska kalla det. Till höger är det ett handfat och rakt in  är det som en walk in closet :P
Orkar inte lägga upp fler bilder nu för har mobilt bredband så det går skitsegt. Lägger upp fler bilder sen på skolan och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0