Flyttpackar

Idag är verkligen ingen bra dag! Idag är en sån där dag när man bara känner sig oinspirerad och inte vill göra nånting! Jag som måste packa ner mina kläder. För på onsdag flyttar jag till Upplands-Bro. Eller ja, egentligen känns det inte som jag ska flytta. Ska ju bo på internat i dubbelrum. Så jag kan ju inte ta med mig alla grejer utan bara en del av mina kläder och det viktigaste liksom. Så känns som jag lämnar halva mig kvar här i Mora.. Känner mig kluven. Vill ju flytta hela mig när jag flyttar och inte ha halva kvar här. Men det är bara att göra det bästa av det och hoppas att det kommer bli super endå!
Vet ju i princip ingenting än så länge så vi får helt enkelt se hur det blir.
Hoppas även att Tyson kommer trivas, gud vet ju ingenting! Och man blir ju galen av att gå och fundera! Och jag behöver en bil också, annars kan jag inte ta mig hem typ eftersom jag har hund och det går inte så många bussar till Bro från skolan där jag bor. Så får se om vi hinner fixa nån.
Aja, ska försöka ta tag i det här nu.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Spännande med flytt! Hoppas du hittar lite inspiration till packandet ;)

2011-08-15 @ 17:08:36
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0