Födelsedagspresent från lillasyster

Har haft en mysig födelsedag än så länge. Varit hemma med syster och varit nere på stan och kollat runt lite. Till middag blev det kinamat <3
Fick också födelsedagspresent av lillasyster. Smycken från min favorit sida Intensivecravings.blogg.se.
Så jag är helnöjd! :)






Två fina ringar fick jag därifrån. Den längst ner har jag önskat mig och den översta fick hon som bonus eftersom hon gjorde en stor beställning.


Så himla fin! :)





Och sen skulle jag få ett par örhängen men dom var tyvärr slut så hon skulle skicka dom så fort dom kom i lager igen.
IC-How beautiful..<3


Så ser dom ut (bild tagen från intensivecravings.blogg.se)



Kommentarer
Postat av: Annika

Jätte fin ring, nice med en bonus också :)

2011-08-08 @ 19:25:26
URL: http://aniiix.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Nej men fyller du år? Grattis :)

2011-08-08 @ 21:12:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0