Hemma i Mora

Nu är jag hemma i Mora igen! Skulle inte hem den här helgen egentligen, men vi är lediga tills på tisdag så det skulle bli väldigt långtråkigt att vara kvar i Bro så jag bestämde mig för att åka hem istället. Ångrar mig inte en sekund! Hade så sjukt mycket hemlängtan fast jag inte ens varit borta mer än två dagar. Men det här är ju "hemma" och man har ju inte kommit in i allt och så därborta än, men det kommer väl förhoppningsvis. Första gången jag åkte bil så länge själv också, men det gick bra.

Tänkte visa lite mer bilder från skolan också som jag tagit.


Här är huset som vi bor i utifrån. Ni ser även min lilla pärla längst till höger haha.


Gångvägen jag brukar gå på promenader.


Lite fågelburar med fina nymfparakiter och papegojor osv. Huset ni ser kallas för "Låssa" och där har vi många av våra lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0