Look into my eyes and I'll own you

God kväll, eller eftermiddag är det faktiskt bara än!
Dagarna går riktigt segt när man bor på internat såhär. Finns inte så mycket att göra och så slutar man skolan tidigt. Trivs bra här iallafall, har ett gäng trevliga klasskompisar här och alla är helt förtjusta i lilla Tyson! (hur kan man inte vara det? hehe).
Det händer inte så mycket här annars, förutom Tysons rymning, önskar bara att jag tog med mig kameran mer på promenaderna för man ser en del intressanta saker som jättestora sniglar med skal, eller fina spindelnät på morgonen.


Kolla vad fint mitt hår blev idag. Använde diffuser för första gången. Me like :)

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av "The glee project"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0