Fyndat!

Var som sagt ner på stan med syrran för att köpa en almanacka och det blev samma som jag haft tidigare år, tycker den är jätte bra.


Inköpt på Bokia för 139 kr.


Finns mycket plats att skriva också :)

Sen var vi in på Åhlens för jag ska ha en ny skolväska också eller jag har ingen. Så tittade runt lite men hittade ingen, sen såg jag att dom hade väskor på ett till ställe och såg en Björn Borg väska som hängde vid rean och den var perfekt! Och gissa vad den kostade?!!! Den kostade 399 så var det HALVA priset på det så 200 kr!!!! Hur billigt var inte det?! Det får man ju inte ens en vanlig väska för! Så jag är helnöjd, älskar den!




Så jävla snygg och billig! Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0