Innan det är försent..

Hej, nu har man landat efter dansbandsveckan och är tillbaka till "verkligheten". Längtar så sjukt mycket tillbaka så ni förstår inte!
Men nu är det nya tider som gäller.. Inte alls långt kvar tills jag börjar skolan nu och tiden går så sjukt fort och det finns så mycket man önskar man hunnit med i sommar och så mycket som man har gjort som man kan se tillbaka med glädje på!
Hoppas jag ska lyckas klämma in lite av dom sakerna innan jag börjar skolan, vilket jag gör den 17 Augusti för er som missat det. Ska bli riktigt spännande men jag tror inte jag riktigt har fattat det själv än att det ska hända. Känns ganska långt borta och overkligt fast det är så nära.
Nu är jag ledig från jobbet i två dagar så jag ska försöka städa upp lite på mitt rum och sola lite kanske är min plan :)

Har blivit förälskad i den här låten från Blender, den är sjukt bra! (Blender-Innan det är försent)


"Och jag lovar dig att sanningen är enkel.
Våra blickar säger mer än tusen ord.
Ja jag lovar dig att visa vad jag känner nu.
Det är dags att visa känslorna vi har.
Innan det är försent, innan tiden har runnit ut, innan det är försent för oss."

Så känns det verkligen nu! Sommaren är snart slut nu och då börjar verkligen verkligheten igen! Så se till att njuta nu den tiden som är kvar! :)


Kommentarer
Postat av: annika

Vad skulle du velat göra i sommar då som du inte hunnit med?

2011-07-27 @ 10:51:46
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0