Mora marknad

Hello!
Idag så klev jag upp ganska tidigt faktiskt för det bli så himla varmt på mitt rum! Sover med dörren stängd så det är inte mycker luft kvar här inne när man vaknar.
Så var vi ner på mora marknaden en sväng och den blir ju bara sämre och sämre, så himla tråkig! Knappt nå stånd alls ju..
Aja, fick en glass iallafall! Den var riktigt god! Hemmagjord våffla och chokladtopping.
Nu tror jag inte man orkar vara nå mer effektiv idag i den här värmen. Blir party ikväll iallafall, eller vad man ska säga? Ska till krogen i Rättvik och shake our ass of! :D Kommer bli fett kul, självklart kommer vi att vara nyktra för vi jobbar i morgon (inte för att jag brukar dricka men endå). Jag har lika roligt för det!




Party rock is in the house tonight!

Kommentarer
Postat av: frida

ja verkligen!! men bronzer som bronzer, den ger färg iallafall.

2011-07-09 @ 18:17:42
URL: http://fridastaffas.blogg.se/
Postat av: Marknadschefen

Jag håller med. vi hade världens otur med vädret;Varmt, skyfall och tropisk storm. Antalet marknadsknallar var 5 färre än 2010. 5 kom aldrig till sina förbokade platser.

Vi håller på med en stor förändring inför 2012 och hoppas att det skall höja statusen på Mora Marknad.

Du får mer än gärna komma med tankar och idéer till mig. Snygg sida!

2011-07-13 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0