Packar inför Malung

Hej idag har jag varit ledig från jobbet och självklart har det regnat hela dagen! Så himla typiskt, alltid när man är ledig så ska det regna..
Idag har jag varit super opepp! känner mig bara allmänt nere eller nått. Skulle packa till Malung men fick det inte gjort fören ikväll efter SYTYCD.
I morgon ska jag jobba igen fram till tisdag, hoppas jag är lite mer peppad då! Livet är mycket roligare då hehe. Och det är ju Malung om bara två dagar!!! Peppa!!! Kommer nog bli awesome! Inge drama i år, är singel och lever livet så nu jävlar!
Malung har bara varit drama och drama och ännu mer drama för mig. Trött på det! Men i år ska det bli ändring på det.

Garderoben i husvagnen fullproppad med kläder! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0