Sam´s Solarium

Hej! Idag har jag jobbat och det gick bra som vanligt. Riktigt skönt att jobba och ha nått för sig! Trivs jätte bra där, trevlig personal och allting bara flyter på så jag klagar inte! Lite slut i kroppen bara efter allt bäddande men är ledig i morgon så kroppen får vila lite.
Efter jobbet och middagen så åkte jag och syrran ner på stan för att sola. Och jag körde! För första gången sen jag fick mitt körkort hehe.
Det var skönt att sola men vi hade inga "sol glasögon" haha vet inte vad det heter, så vi fick köpa där och jag fick limegröna :( Jag ville ju ha rosa! Men syrran fick ett par svarta så hon var snäll och bytte med mig :D
Det var lite läskigt att sola.. Det hördes att det var folk därute och så gillar jag inte när solariet knastrar. Så det gick inte att slappna av precis men nästa gång så blir det nog bättre.


Ooh, värsta flashigt! Hehe
Så det gör jag gärna om :)
Synd att det ska kosta så mycket 50 kr för 15 minuter..

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-07-10 @ 19:57:11
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0