Schwarzkopf brilliance 872 intensive red


Hello! Färgade håret idag för det behövdes verkligen! Mitt hår var jätte trist och hade utväxt.
Nu blev det schwarzkopf brilliance 872 intensive red. Har inte provat den förut, bara "Chilli red" i samma serie som jag tror dom slutat med?
Blev nöjd iallafall. Blev som det borde bli hehe. Men är lite sugen på att gå till en frisör och få håret blekt och sen lägga i röd så jag får riktigt rött hår. Vore coolt!


usch titta på utväxten... pinsamt. Det är min vanliga hårfärg btw. Skitful!
(före)


I solljus från fönstret.
Det ser ut som det är missat där i mitten men tror inte det är så på riktigt men jag vet inte :P SKyller på mamma isåfall. (efter)


Bakifrån med blixt! Om det ändå såg ut sådär hela tiden ;)
(efter)

Bakifrån utan blixt.(efter)

Gud vilka kassa bilder! Men aja, orkar inte ta å bättre och det är dåligt ljus just nu. Så det får duga!

Kommentarer
Postat av: simone

Fint med rött hår! Önskar jag hade modet...

2011-07-03 @ 00:51:23
URL: http://sponksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0