Valbo shopping

Idag var vi som sagt iväg till Valbo för att mamma och pappa skulle köpa lite grejer till köket. Jag övningskörde hela vägen dit och det var skittråkigt! Jag tycker det är fett tråkigt att köra bil! Men det gick bra iallafall. Efter vi sprungit runt på IKEA åt vi lunch där i deras resturang. Skit god mat! Älskar deras bearnaise sås!


MUMS!!! Bearnaise såsen och pommesen <3

Sen gick vi in på köpcentret och Coop. Mamma köpte en ny resväska för vi har fått dåligt på dom och hon behövde en till kryssningen. Sen skulle vi gå och leta efter en hushållsrulle hållare och bara "råkade" gå in på lite klädaffärer. Så jag fick med mig en klänning/tunika hem också och ett par trosor. yay!


Sämst bild men aja, kläderna är köpa på Gina Tricot.
Klänningen kostade 199 kr finns i svart också, skitsnygg! (ska visa den på också ska nog ha med mig den i helgen på kryssningen). Trosorna kostade 59 så var det halva priset om någon är intresserad haha.

Sen fick vi ju bara lov att åka in på Media Markt också. Mamma skulle kolla efter en ny dator för hon har en Compaq som är skitkass! Jag försökte kolla på Vänner i den en gång och jag kunde inte ens se klart ett avsnitt innan datorn blev för varm och dog! Så nu har hon en ny Acer tror jag det var.
Jag hittade också ett fynd därinne. Dom sålde Björn Axen Crimper(krustång) för bara 199 kr!!!
Super nice! Jag som har velat ha en krustång så länge. Älskar krusat hår! Fluffigt ^^
Den ska jag nog prova så fort som möjligt, typ ikväll.





Det var allt jag hade att säga just nu. Mamma och pappa åkte precis till Orsa och ska grilla med nån så jag blir själv ikväll och hundarna har åkt också :(

Ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Haglund

Åh, du skulle köpt en krustång åt mig med!! :( haha :D

2011-07-01 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0