Inte Godkänd..

Fan fan fan!! Åååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Så känner jag mig just nu! Hade uppkörning idag vid ett och jag klarade det inte. Är så himla upprörd!
Jag tyckte det gick hur fint som helst! Ingen dramatiskt hände, jag körde som jag brukar, jag var inte alls nervös jag bara gjorde som jag skulle men det dög tydligen inte!
Om jag ändå gjort något stort fel så hade jag ju förstått men nu är jag bara pissed!
Men jag blev iallafall kuggad för att jag inte svängde på en gång, gjorde vänstersväng på väg och det kom en motorcykel och en bil på vägen jag skulle korsa(två olika gånger) och jag är sån att jag gärna stannar och väntar och sen kör för jag vet ju inte hur fort dom kommer. Men det var tydligen inte miljövänligt och han tyckte jag skulle kört. Sen tittade jag tydligen inte där det var högerregel, vilket jag tyckte jag gjorde men måste väl ha missat någon högerregel då, jag vet inte..
Sen var det nått med kopplingen som jag inte förstod riktigt.. Jag kopplade för tidigt eller för länge eller nått, men ingen har sagt att det har varit något fel på det förut men aja..
Så nu känns der riktigt tungt! Ville så gärna klara det och få slappna av och vara lycklig! Men nu hänger det här över mig och jag måste fortsätta öva..

Är i komflikt med mig själv också.. Vill ju vara glad och njuta av helgen och kryssningen och allt men nu känner jag mig inte glad för nånting.. Och jag vet att jag måste fokusera på körningen om jag ska klara det nästa vecka.. Vet inte hur jag ska vara!! Borde vara ute i solen och njuta och tänka på nått annat men samtidigt känns det som livet står still en vecka till nu och jag kan inte slappna av eller vara glad över nånting!

Behöver verkligen bli peppad nu om jag ska klara av det här! Jag som hade laddat så himla mycket inför det här bestämt mig för att klara det, vara avslappnad och bara köra och så rasar allt samman igen! Vill verkligen bara ge upp och skita i allting. Vill aldrig sätta mig i förarsätet på en bil igen! Varför ska det vara så himla hopplöst för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0