Lazy sunday

Jaa.. man är oftast inte så produktiv på söndagar. Inte i mitt fall iallafall.
Har inte gjort något vettigt idag alls! Jo.. övningskörde lite med pappa iofs. Det gick väl fint, men dumma kärringstopp man ska få då! Känns som det är minst ett varje gång!

Men jag längtar verkligen till nästa vecka! Då kan mitt liv förändras och min framtid förändras för alltid.. Ska få svar från skolan om jag kommer in (vilket jag verkligen vill!), starta ett nytt liv på en ny plats. Och jag kan få mitt körkort! Jag hoppas verkligen det! Annars tror jag man inte kan få en ny tid förens i Augusti och jag har kämpat så mycket med det! Trodde aldrig jag skulle ta mig igenom det här och jag klarade av körprov och allting med glans! Fattar ni?! JAG var på halkbanan som jag har gruvat mig för det! Och så var det inte ens läskigt alls, känner mig jätte stolt över mig själv och vad jag har klarat av! Jag är unstoppable! :D

Vi har även bokat in en kryssning med Cinderella söndag-måndag. Kommer bli super mysigt! Jag älskar kryssningar! Sen börjar jag sommarjobba veckan efter. Känns riktigt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0