Mobiltankar..

Just nu går jag och funderar på mobiler. Min bindningstid går ut i Augusti och då brukar man ju vara sugen på en ny mobil vilket jag verkligen är!
Inget fel på min mobil överhuvud taget dock, den fungerar skitfint! (har en samsung jet för er som missat det). Men jag tycker det är riktigt trist att jag inte kan blogga med mobilen! Har inte heller abonnemang så jag kan göra det just nu utan vill byta till ett där internet ingår. Men iallafall så vill jag kunna blogga med mobilen och ha appar. Min mobil finns det NOLL spel på och det är lite tråkigt om man inte har nånting för sig så kan man inte ta upp mobilen och spela nånting. Men mest så vill jag kunna ha internet och kunna blogga vart jag än är. Vore skitkul att kunna uppdatera på en gång istället för när man kommer hem från olika event. I min mobil kan jag bara lägga in bild på bloggen men inte skriva någon text, sucks!

Vilken mobil ska man ha då?!





För mig finns/fanns det två alternativ just nu. Antingen en Iphone 4 eller en HTC Sensation. Ville från början ha en Iphone, har velat ha det ett tag men sen fick jag reda på att den inte kan skicka via bluetooth till andra enheter än Iphone?! Det går ju inte! Man vill ju kunna skicka filer till andra och snabbt kunna lägga in bilder på datorn och så. Så därför får det bli en HTC av nått slag. Har kollat runt lite på internet och tror att Sensation passar mig bäst i smaken, är dock rädd för att den är lite stor. Men i morgon ska vi till Valbo och då tänkte jag gå in på Media Markt och känna lite på olika mobiler. Har även funderat på HTC Desire S men läste att den hade dålig kamera och jag tar endå ganska mycket bilder med mobilen även fast jag har en digitalkamera och vill därför ha en bra kamera.

Men har ni några synpunker? Har ni hört nått om nån mobil? Tips och råd?
Help me!
Vill samla på mig så mycket fakta jag kan innan och om jag ska köpa ny. Gör jag det så blir det i Augusti när jag har sommarjobbat så får jag se om jag känner att jag har råd.

Kommentarer
Postat av: Robin Andersson

Köpte precis en Samsung Galaxy S2. Spöar skiten ur båda dom lurarna! Hett tips :)

2011-06-30 @ 19:21:37
Postat av: Louise

Jo men den är ALLDELES för biffig för mig hehe. Den är ju skitstor och inte så snygg tycker jag.. :P Men har läst att den ska vara grym.

2011-06-30 @ 19:23:50
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/
Postat av: Frida

Incredible S! 8mpx och hur smidig som helst.

2011-07-03 @ 08:50:37
URL: http://fridastaffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0