Shoppingdag i Sågmyra och Falun!

Hej, idag har vi varit iväg på en shoppingtripp! Det var ett tag sen man hade pengar nu så man hade ett sug efter att få spendera lite cash ;)
Blev inte en jätte lyckad tripp dock men fick med mig tre saker hem. Först åkte vi till Sågmyra för att kolla in Bubbleroom outlet, dom hade väl inte så jätte roliga kläder men dom hade Ed hardy för halva priser typ det är ju nice! Syrran köpte sig ett linne där. Sen kunde vi inte låta bli att gå in på Scorett Outlet, jag ÄLSKAR Scorett! Dom har så himla snygga skor!!! Och ännu bättre att det är outlet ;)
Köpte mig ett par högklackade skor för bara 199 kr som egentligen kostar 750.
Sen åkte vi till Falun och jag köpte ett linne på H&M och ett par shorts på Only. Det var ju rea överallt så det fanns inga "roliga kläder" allt man ville ha var slut eller slut i min storlek så det var lite tråkigt.
Men då har jag mer pengar över till sen!

Förresten så började vi dagen på MAX och åt lunch. Köpte ett Nacho mål med Lyxshake! Det var asgott! Handgjord lyxshake hette det och det var grädde, mjukglass, chokladsås och chokladbitar i som dom mixade ihop och sen sprutade på grätte uppe på! Och dom var skitstora! Alla typ glodde på oss för att vi köpte det haha.


Yummie! :D


Dom sexiga shortsen jag köpte ;)
På Only för 260 kr.


Mina nya High heels från Scorett outlet för 199 kr!
Är märket "Ti Amo" som jag absolutely Love! Kolla in den fina detaljen med hjärtat liksom!


Linnet jag köpte på H&M för 99 kr.
Ingen hemlighet att jag älskar aror hehe.

Det var allt från idag! Hoppas ni alla har en trevlig dag fast det är så dåligt väder!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh jag vill också till Scorett outleten! :D Hoppas jag ska ha tid att åka dit i sommar! :)

2011-06-19 @ 18:04:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0