Tråkig "House"-kväll på bowlingen i Rättvik

Nu är jag hemma i Mora igen. Åkte till Rättvik igår som sagt för att fika hos mammas kusin som fyllde år.. Sen bestämde jag mig för att följa med brudarna på krogen på kvällen, så jag fick åka hem och äta och packa och åka tillbaka till Rättvik. Anna följde med också.. 
Men shit vad tråkigt det var! Inget folk kom förens tolv, halv ett. Och det var ingen där man kännde och musiken var skit kass! Jag gillar inte alls House det låter ju lika HELA TIDEN, det var inget ös alls! han spelade typ en "vanlig låt" på HELA kvällen!
Så det var inte så roligt, men jag slapp sitta hemma själv på midsommar iallafall.


Kvällen outfit (sammasom jag köpte på våran shoppingtripp förra helgen)
Damn vilka snygga ben man får i högklackat!




Blingade till fransarna lite med guldig glitter eyeliner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0