Maybelline One By One Mascara

Hej, igår var jag och mamma ner på stan och jag fick ett par nya leggings!
Tur det. Mamma införskaffade sig en ny mascara nya Maybelline One By One volym mascara.
Hon gillar egentligen inte varken gummi borstar eller stora borstar men dom hade extrapris på den på Lindex så hon köpte den iallafall.
Vet inte än vad hon tyckte om den men jag älskar den iallafall!
För det första grymt snygg förpackning! Och borsten gör fransarna precis så separerade jag vill att dom ska vara, dom får volym och den är lättapplicerad. Kanske kan vara svårt att komma åt på vissa ställen pga den stora borsten men jag hade inga problem med det :)
Tummen upp för den!




Kommentarer
Postat av: dlc

Det låter bra ;D jag som letar efter en bra mascara ^^

2011-03-28 @ 09:52:57
URL: http://yyousuck.blogg.se/
Postat av: dlc

ursäktar, var det du som kommenterade min blogg nyss ? :$

2011-03-28 @ 11:22:06
URL: http://yyousuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0