Lite kvällsläsning

Nu ligger jag i min säng och har precis kollat på idol. Tycker den där Andreas(den nevösa killen) kan ta och "man up" lite! Asså han är ju grymt bra och inte alls ful så come on! Vill verkligen att han bara ska våga för han kan ju bli hur bra som helst! Nu tänker jag iallafall lägga mig och läsa, lånade en bok på biblioteket som tydligen ska vara bra.
Den heter "Cirkeln" och är skriven av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. So far verkar den skitbra!
Kommer bli svårt att slita sig från den. Har ni några fler boktips så tipsa mig gärna!




P.S Kommer kanske flytta över min blogg härifrån till WordPress eftersom då kan jag blogg i mobilen och blogg.se verkar ju inte komma med nån app inom någon snar framtid. Då kommer jag flytta över hela bloggen och alla inlägg dit. Men är inte säker än, här har jag ju en snygg sida och allt så det känns lite jobbigt. Vill inte bli en sån som "hoppar mellan massa bloggar hela tiden" utan då byter jag en gång för alla.

Kommentarer
Postat av: Hej

Hej

2015-02-04 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0