Partey In Rättvik

Nu har jag inte skrivit på ett tag, fy på mig. Men det blev iallafall en kort vecka i skolan. Vi går ju normalt tis-fredag men våran lärare som vi har på fredagar var sjuk så vi blev lediga och eftersom jag skulle hem till Mora så slängde jag mig i bilen och åkte hem på torsdag eftermiddag. Igår var jag ner på stan med syrran och lånade en bok (för jag är sjukt lässugen) och handlade lite inför kvällen och så. Sen åt vi en supergod middag hos svenne.
Efter det drog vi vidare till Rättvik med Frida och hade en superkul kväll på krogen!
Nu är vi hemma igen och ikväll blir det tacos och filmmys tror jag.

Självklart har jag lite bilder att bjuda på från helgen!


Gick in och handlade på systemet för första gången, skullle köpa öl till pappa (snacka om pinsamt att gå runt med en platta öl på stan, typ alla glodde på mig). Så köpte jag ett par lösögonfransar och ringar på guldfynd(köp tre betala för två).


Partybrudarna :)







Gillar lösögonfransarna stenhårt! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina fransar, hur långt bort från Rättvik bor du? :)

2011-09-17 @ 19:03:41
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0