Träffat Tony Irving!

Idag åkte jag, Patricia, Sarah, Sandra och hundarna till Bro centrum för att delta i "Fest i byn" och hundens dag. Dagen började dock inte så bra. Vi gick till Bro från järnvägsstationen och såg att hundens dag hade upppvisning på Råby fotbollsplan. Frågade en gubbe med gul väst efter vägen dit och han sa att vi skulle under bron vid järnvägsstationen och sen vidare nånstans. Vi gick dit och hittade ingen fotbollsplan. Tog bilen och åkte och letade där vi visste att det fanns en fotbollsplan men där var ingen aktivitet. Så vi frågade på statoil och där fick vi reda på att planen låg precis bakom Bro centrum. Så vi hade alltså inte behövt åka eller gå nånstans! Då var vi inte på bra humör och hade missat hela hunduppvisningen förutom rasparaden. Sen gick vi runt lite och väntade på att Tony Irving skulle komma.
Sen hade han uppvisning med David och Emma Watson och så bjöd dom upp folk från publiken att dansa. Det var superskoj!!
Sen fick jag deras autografer och tog bild med Tony! Jag är starstrucked! :D






Kolla! :D Jag och Irving hihi


ooh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0