28 December 2010

Idag har familjen varit ner på stan. Pappa skulle köpa nya träningskor eftersom han hade ett presentkort på 2000 kr som han fått av jobbet. Då passade jag och mamma på att köpa träningskläder vi också eftersom vi också ska börja träna. Mamma köpte en t-shirt och jag köpte ett par träningsbyxor(slim!) eftersom jag ska spinna och en t-shirt. Så nu känns det lite mer roligare att börja träna också så man får använda dom nya kläderna ;)
Ska nog börja träna efter nyår tänkte jag. Får se om jag tränar nån dag innan också, men det tror jag inte.

Senare på kvällen blev det bio. Kollade på nya Narnia filmen i 3D. Jag tyckte den var bra. Den var spännande, helt klart sevärd! Tycker det är jobbigt med 3D gladögonen bara.. dom blir så tunga på näsan.

I morgon verkar det som att det bär av mot Insjön. Vi ska på Chlas olson och så, det blir en liten biltur. Så ska väl jag och johanna övninsköra också.
Nu ska jag spendera resten av kvällen framför datorn och kolla på förhäxad.

Tyson fick också vara hemma själv idag. Tor det blev ungeför 3 timmar sammanlagt, så han har varit jätte duktig! Han verkar ta det bra också, han blir bara glad när man kommer hem. Men han har ju Candy så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0