Julafton

Nu var julen över då. Men det har varit en mysig jul, har inte riktigt haft julstämningen inne men det blev en bra och mysig dag med familjen :)
Så nu är det bara att längta till söndag då det blir mellandagsrea shopping! ;)
Fick nästan alla julklappar på min önskelista också och någr extra julklappar som jag också önska mig.
Lägger upp lite bilder från idag


Så gjorde jag johannas hår idag


Johannas ögonsminkning


Johannas outfit


My make up. Svart och guld med röda läppar körde jag på.




Alla julklappar


Tyson med sin julklapp. Så söt! Han bara satt där med den i munnen. Kommer nog ta ett tag innan han får i sig den. Han håller på än.


Mina julklappar.
En pyjamas, OBH nordica wavemaker, Donkey kong country, ett par rosa diskhandskar xD(för att jag ska börja hjälpa till med disken.. jag tycker det är så äckligt), en blåsapa, en strassring med kapsylöppnare(testade den och skar mig på kapsylen), presentkort på trafikskolan, 500 kr av morfar och gruppträningskort på Mora hälsan :)
Fick nästan allt på min önskelista. Superbra julklappar :)


Min syster fick löshår med clips i julklapp av mig.
Vi testade och satte i dom och det blev skitsnyggt!

God jul igen allesammans och trevlig fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0