3D bio The last airbender

Idag var jag, syrran, Magnus, Tobbe och hans syster på bio.
Vi kollade på the last airbender i 3D!
Har inte kollat på avatar serien så jag visste inte så mycket om det och det var min första gång med 3D.
Jag tycker att det var kul med 3D!
Vi satt också för första gången på rad 7( nedanför mitten gången), brukar annars sitta på rad 8 eller längst upp.
Tycker att den raden var superbra den med, man såg hela bilden och
det blev inte obekvämt på något sätt.
Men tillbaka till 3D nu då..
Det var grymt vissa effekter var riktigt bra gjorda och dom kom riktigt nära.
Det enda som var minus var att glasögonen blev lite tunga på näsan
så man ville ta av sig dom efter ett tag, så en låångfilm skulle nog bli jobbigt.
Sen tycker jag att snabba scener när dom rörde sig fort blev suddiga.
Men annars så var det verkligen coolt och jag går gärna på 3D bio igen :)

Filmen tyckte jag också var bra, jag förstog vad det handlade om fast jag inte sett serien och jag tyckte det var spännande och underhållande.
Och eftersom filmen slutade som den gjorde så kommer det nog komma fler filmer och jag vill defenitivt se dom också! Så tummen upp för mig.
Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas att hunden inte kissar på täcket igen!

Förresten så snöar det ute!!! Hur underbart är det?!
Vitt överallt så himla mysigt! Älskar snö, det var verkligen på tiden att
det snöade lite här också! :D
Hoppas det ligger kvar ett tag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0