En helt vanlig torsdag?

Var ute med hunden på gården och hade inte kopplat honom i linan för han brukar inte smita så långt om han nu smiter.
Så var grannen mittemot ute och skulle åka iväg och Tyson såg honom.
Först trodde jag att grannen åkte men han stannade bilen och fick lov att springa in i huset och hämta något. Gissa vad Tyson gör? Han smiter av gården och springer efter grannen (som inte ser Tyson).
Tyson följer med grannen in i huset!
Så jag gick över till grannens hus för att hämta Tyson och grannen kommer ut och har fortfarande inte sett Tyson och tänker låsa dörren.
Så jag sa att min hund var i hans hus och då kom Tyson springande..
Så ja det var pinsamt plus att jag hade på mig mina pyjamas byxor med små kossor på..
Hoppas verkligen att Tyson inte han kissa eller bajsa därinne så grannen får sig en överraskning när han kommer hem!

Så när jag var uppe och duschade idag kom jag på att jag hade ju beställt en ögonskuggspensel från e.l.f också, så jag funderade på om jag hade glömt beställa den eller om dom inte skickat den.
Pappa slängde ut kartongen igår med bipackssedeln i så jag gick ut och skulle kolla på den och då låg ju ögonskuggspenseln där! Gud vilken tur att jag gick ut och tittade!
Testade den idag och tyckte den fungerade bra. Ska testa den mer i morgon.

Provade också min nya face primer och jag tyckte den var super!
Har inte använt ansiktsprimer förut så jag har inget att jämföra med men jag tycker den var jätte bra. Foundationen blev väldigt lättapplicerad! Den bara gled på huden eller vad man ska säga.
Så tummen upp för den! :D

Min favorit låt just nu är teenage dream. Den går repeat i mitt huvud just nu.
Lyssna på den på youtube eller ladda hem den med Glee cast, superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0