Hello kitty eyeshadow palett

Nu har jag testat paletten och tänkte säga vad jag tycker om den lite snabbt.
Är inget Hello kitty fan men gillar färgglada och skimmriga skuggor och den kostade ju bara 50 kr!
Perfekt att ha med sig om man ska bort :)

Tyckte att den fungerade riktigt bra (med primer!)
Fick den färgen jag ville ha. Synd bara att det glittriga bara är ett lager som ligger övest som försvinner efter första användningen. Tycker en utav skuggorna kunde ha varit med bara sånt glitter som man kan använda. Eftersom jag bara använt ena skuggan så tog jag lite glitter från den grå och hade i ögonvrån.

Foundation penseln var också bra, har inte testat någon tidigare men jag tyckte den gjorde det man vill att den ska göra. Det blev ett jämt resultat och den var väldigt mjuk.

Idag har jag åkt runt på dollar store, ÖoB, Maxi, Åhlens och Jysk för att leta efter en smal ganska hög liten byrå att ha bredvid mitt "sminkbord" så jag kan ha allt smink, smycken osv i den så jag får lite ordning på grejerna. Men hittade inget! Så vi ska åka runt på möbelaffärerna i morgon kanske och kolla mer. Hoppas jag hittar något för jag vill verkligen få ordning!
Skulle vilja att någon köper min fågel snart också så jag kan fixa rummet.
Inge kul att ha ett djur man vet att man ska sälja iallafall.



Syns inte så bra men lite syns glittret iallafall. Glittrit är det och fint :)

Har börjat sy lite idag också. Säger inte vad det ska bli det får ni se när det blir klart.. om det blir klart någon gång haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0