Myshelg i kojan

På fredag eftermiddag bar det av till kojan i Noppi/Hamra.
Skulle egentligen övningsköra men det blev för trångt i bilden med all packning plus hundar.
Vi stannade till på Sibylla och åt lunch innan vi åkte vidare.
När vi kom fram var bara Kent(min tremänning) där sen började resten droppa in.
Tillslut var vi 10 pers i kojan plus tre hundar.
Vi åt lite tacos, spelade spel, killarna bastade och vi hade det mysigt.
Tyson råkade även ramla i vattnet så han blev nog lite chockad stackarn.

På lördagen blev det väl i princip samma sak.
Ta det lugnt och göra ingenting och äta grillad korv och mat.

Gubbarna fick ingen fågel(dom jagade med Candy)
Och Candy skadade tassarna, hennes trampdynor är skinnflådda typ eller vad man ska säga..
Så det är lite synd om henne.
Helgen gick iallafall fort och jag hade roligt och det var verkligen mysigt.

På vägen hem så övningskörde jag HELA vägen hem.
Har ju annars stannat så jag slipper åka genom mora och alla rondeller,
men idag så körde vi på.
Så nu är jag riktigt stolt över mig själv!
Det var ju inte så farlig och det gick bra :)


Kent hade skärt ut sin pumpa och ställt ut den när vi kom.


Barsk var på Candy hela helgen och skulle jucka men det gilla hon inte.


Tyson lyckades få igång Barsk att leka lite iallafall




Kent satte upp sin pumpa på grushögen så folk skulle se den när dom åkte förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0