NYX eyeshadow base

Fick hem min eyeshadow base från NYX som jag beställde från makeupmonkey.se idag! :D
Beställde den i torsdags, så det var verkligen snabb leverans!
Testade den såklart på en gång och jag tycker den var super!!
Har inte testat någon primer förut men eftersom jag börjat använda ögonskugga så tyckte jag det var dax!
Och jag är inte besviken! Verkligen vad jag behövde.
Ögonskuggan får mycket bättre färg och det smular knappt nånting under ögat.
Märkte skillnad direkt. Innan har jag fått lov att applicera ögonskuggan flera gånger för att få färg nu gick det på en gång :D
Har ju ingenting att jämföra med eftersom jag inte testat någon primer tidigare men jag tycker verkligen att den är prisvärd! kostade runt 90 kr och finns i färgerna sheer(hudfärgat), white och white pearl.
Jag tog withe pearl eftersom jag gillar skimmriga ögonskuggor.


Vet inte om det syns så bra på bilden men till vänster är ögonskuggan med primer och till höger är den utan. Den till höger fick jag applicera några gånger för att det ens skulle bli färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0