You make me feel like I´m living a teenage dream..

Fick mitt paket från E.l.f(eyeslipsface.com) idag!
Det var snabb leverans trodde inte jag skulle få det idag!
Förra veckan sa dom att det tog 7-14 dagar och det gick verkligen fortare!
Beställde tillsammans med lillasyster lite saker.
Var sugen på deras primer och eftersom det var så billigt så beställde jag primern och en shimmer eyeliner pencil.
Hade tyvärr redan sminkat mig så får testa primern i morgon istället.
Testade eyeliner på slemhinnan som kajal men det fungerade inte så bra,
tror den fungerar bättre runt ögonen om man suddar ut som ögonskugga typ.
Den var lite grönare än jag trodde och inte blå som på bilden.
Den var inte jätte skimmrig heller men fortfarande fin färg!
Är självklart sugen på att testa syrrans grejer också men det tror jag inte att jag får...
Hon beställde iallafall en glittrig eyeliner som ser jätte snygg ut! Iallafall i paketet.
En beige ögonskugga och en duo med svart och grå.
Produkterna finns på http://www.eyeslipsface.co.uk.
Allting kostar i princip 18 kr!!! Billigt eller?
Det som är dyrare är det från studio serien.
Min primer kostade 70 kr ungefär. Så allting är jätte billigt.
Kändes lite som julafton när grejerna kom hem, speciellt med all snö ute.

Det är Tysons första snö nu också så jag passade på att ta lite bilder på honom i snön.
Han verkar gilla snön men det blir lite kallt för honom.
Ska försöka ta lite bilder på han och Niila sen också när dom busar, om dom nu kommer överens men det tror jag!


Min primer och shimmer eyeliner pencil twinkle teal

Så här ser den ut.


Det här beställde syrran. Dom tre för ungefär 50 kr är ju inte helt fel!
Får väl se vad hon tyckte om dom sen eftersom jag inte får kika ;)
Jag tycker iallafall glitter eyeliner ser nice ut! Tror jag ska sno den.. (A)




Full fart!


Lipis!
Alltså jag tror han har för stor tunga!
Han glömmer alltid att stopppa in tungan igen, han sover med den ute ibland, eller bara sitter utan att stoppa in den typ hela tiden haha :)


Kommentarer
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar:

Här har du länk till inlägget om vilken vit kajal jag använder just nu och vad jag tycker om den:

http://beautyfreaks.blogg.se/2010/october/1330-tummen-upp.html#comment

Kramar!

2010-11-10 @ 23:52:10
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0