Hårfärgning

Färgade håret idag eftersom jag fårr utxät och färgen börjat blivit lite tråkig.
Hittade tyvärr inte den färgen jag brukar ha och älskar (Casting creme gloss mörk mahognybrun)
Så jag tog samma färg med ett annat märke(Soyance)
Det blev inte riktigt lika mörkt som jag ville ha det, men ingen utväxt och
håret ser fräschare ut. Får köpa den andra färgen nästa gång.

Funderade ju på att åka till Härnösand på dansmara men tyvärr så gick det inte
ihop med tåg så jag hann dit i tid :(
Så det sket sig totalt! Det sög verkligen.
Hade jätte gärna vela åka!

Idag blev det en mörklila/blå sminkning.

Det ska vara svart under ögat men det hade visst försvunnit lite så det syns dåligt.


Före


Efter (tog kort med mobil kameran så det är inte så bra bilder)
Man ser inte så stor skillnad som sagt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0