You´ll be in my heart

Idag har jag kollat på ännu en disneyfilm. Igår kollade jag på snövit och de sju dvärgarna,
skitrolig ju! Så roligt när Kloker säger fel, typ till snövit "vem gör du?"
Och idag har jag kollat på Tarzan!!!! Tror det är en av mina favoriter.
Helt underbar och låtarna i den <3
Man blir ju tårögd redan från början, jag som hade sminkat mig..
Helt klart otroligt vad teckande filmer kan göra med en.
Det är så mycket känslor och kärlek, skratt och all underbar musik.
Kollade även på skönheten och odjuret för nån dag sen.
Så fina budskap i filmerna.. jag vill också hitta mitt odjur, min drömprins..
Men jag har ju iallfall Tyson och där får man pussar så det räcker och blir över.
Idag blir det Prinsessan och grodan för jag har inte sett den än.

Var till Färnäs och dansade idag och hade skoj!
Roligt att få svettas lite för en gångs skull och få jobba lite med kroppen.
Så känner man sig lite levande iallafall.
Men nu blev jag ännu mer sugen att åka till Härnösand!
Jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0