Mitt första blogginlägg

Så nu ska jag också prova på det här med att blogga. Får se hur det går..
Igår så fick jag för mig att kolla runt på massa bloggar om hur man lägger på ögonskugga,
eftersom jag är kass på det! Brukar bara använda en färg som typ silver eller liknande.
Så efter att jag kollat runt lite så började jag rota bland mina sminkgrejer och hittade en palette med rosa/lila ögonskuggor som jag testade att använda tre nyanser av och det blev faktiskt riktigt bra! (för att vara första gången..)
Idag så testade jag såklart igen, eftersom det var så roligt!
Köpte en svart ögonskugga på Dollar store igår och blandade den med silver och vit.
Blev riktigt coolt!

Nu ska jag sätta mig och beställa en palette med 88 olika färger från tradera så jag kan mixtra lite till.

*Ögonskugga Svart från Dollar Store *fniss*
*Ögonskugga silver från Viva La Diva
*Ögonskugga vit från någon Frida eller SOLO tidning
*Mascara från IsaDora Vibralash
*Vit kajal från Max factor

Såhär blev resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0