Fredag!

Hello. Nu har jag varit lite tråkig och inte uppdaterat nått men hey, jag har faktiskt inte haft något att skriva om så varför ska man då skriva liksom?
Anyway, idag är det fredag och jag blir iallafall väldigt pepp på fredagar eftersom det betyder att det är helg och jag slipper vara själv hela dagarna och det brukar iallafall hända nått kul.
Och jag har anledning att klä upp mig lite och det är sååå skönt!
Går runt i mjukisbyxor och pappas stora t-shirt på veckorna och ja.. det är fett tråkigt!
Så när det blir helg blir allting så mycket roligare. Tycker det är skitkul att kolla igenom garderoben och piffa upp sig lite. Vet knappt vad jag har i garderoben längre för jag använder typ inget där förutom på helger.
Vad händer i helgen då? Ingen aning faktiskt. Tror att vi ska ha grillpremiär iallafall! Mumsigt :)
Jag var lite sugen på att gå på bio och se SuckerPunch men den går tydligen inte här i Mora...
Det sög ju.
Men nu ska jag inte snacka mer skit utan kolla på lite fråga Olle tror jag. Asså om ni av nån anledning inte tittat på det eller vill se det igen gör det på kanal5play.se. Det är så jävla kul! Speciellt när dom har roliga gäster som delar med sig lite typ Babsan, Carolina Gynning och Shire är ju bara för skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0