Ganska bra träningsvecka..

Det blev ju iallafall en liten bättring av träningen den här veckan.
Två zumbapass och ett pass på gymmet, lite inlines åkning och i morgon tänkte jag vara duktig och köra dubbelt zumba pass. Först är det toning med hantlar och sen vanlig zumba basic :) Duktig jag är!
Saknar Spinningen lite bara det var ett tag sen nu.. får försöka klämma in det nästa vecka!
Nu är jag lite trött efter att ha klivit upp så tidigt i morse så nu tänkte jag kolla på en film och bara ta det lugnt.
Spelade lite till UT också och körde domination(för er som vet vad det är) och det blev övertid för ingen fick poäng så jag fick sitta där i minst 40 minuter om inte mer tror jag.. så förlorade jag fast vi var så nära på att vinna flera gånger :( Haha



Så är det ju så himla härligt att man kan cykla igen, älskar det. Speciellt att cykla på kvällen. Luften är så härlig då! Man rör sig ju också automatiskt mycket mer på sommaren än på vintern vilket också är bra och härlig :) Våren är min favoritårstid från och med nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0