Hemma från kojan

Nu har jag kommit hem från kojan så jag tänkte berätta lite om helgen.
Vi åkte upp till kojan på lördag morgon, vi vaknade klockan nio och trodde vi skulle komma iväg i tid men det krånglade såklart lite innan vi kom iväg med släpvagnen och fyrhjulingen.
När vi kom fram så grillade vi korv och senare på kvällen blev det skitgod mat! Vi grillade fläskfile och åt potatisgratäng till och sallad och gorgonzola sås. MUMS!
Senare på kvällen spelade vi lite pictionary och jag var i det vinnande laget alla gångerna ;)
Det var riktigt roligt och inte bara för att jag vann..
Idag så har det varit underbart fint väder i kojan så jag har mest legat och solat på bryggan och haft det bra. Lyssnat på hur vattnet porlar under bryggan och fåglarna i skogen, helt underbart!
Spelade även lite kubb men det är jag kass på haha.




Vi såg en huggorm också, ganka liten.




Jag och syrran hade barkbåtsrace också. Min är den översta. Jag vann ;)

Har varit en underbart trevlig helg och man mår sååå bra nu. Känner mig lite lycklig :)
Legat i solen och haft det bra :)
Hoppas ni har haft en lika trevlig påsk som jag!
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0