Startade morgonen på gymmet

Idag startade jag morgonen med att åka på gymmet och träna lite.
Bestämmer mig alltid dagen innan så att det blir av. Jag tycker inte det är så jätte kul att vara på gymmet så måste se till att jag är bestämd att jag verkligen ska dit, tycker det är mycket roligare med grupp pass men är det inget pass får man ju ta sig till gymmet istället.
Det var ju ett tag sen jag tränade nu eftersom det varit påsk. Men nu är jag igång igen.
Men jag är ganska dålig på att träna på gymmet, tycker det är svårt när ingen "tvingar" en att göra saker som på pass när någon säger åt en vad man ska göra. Men jag brukar cykla i 30 minuter och sen köra lite mage och rygg bara, så jag är lite dålig på det där. Men jag vet inte riktigt hur man använder alla maskiner och så. Men jag skulle behöva träna armarna lite känner jag. Det är nog den kroppsdel jag tränar minst över huvud taget där jag har minst muskler tror jag iallafall.
Men nu ska jag ta och duscha och ta en promenad med hundarna. Sen har jag en underbar sallad sen helgen som väntar på mig! Och så har det kommit ett nytt Gossip Girl avsnitt jag måste titta på!
Åh vad allting känns bra just nu! En helt underbar helg med sol, koja, krogen och ännu mera sol! MASSA god mat och nu träning. Det rullar på fint :)
Hoppas den känslan håller i sig ett tag.

Vad ska alla göra på valborg?



MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0