Tränings slarver..

Nu känner jag att jag har börjat slarvat med träningen ordentligt!
I början var det (nästan) alltid måndag spinn, onsdag zumba, fredag zumba och söndag zumba. Nu har jag börjat slarva med spinningen och jag har missat massa söndags zumba vilket suger! :(
Måste skärpa mig! Men dum som jag är så duschade jag i morse så jag har ingen lust att spinna idag. Så jag måste försöka kompensera det på nå vis..
Får bli skärpning inför nästa vecka! Men måste se till att inte missa onsdag, och söndags zumban nu!
Det är ju roligt det är inte det som är problemet vet inte varför det har blivit såhär?
Och det suger att ha nyfärgat hår för man vill inte duscha så ofta vilket man måste om man tränar för då försvinner ju färgen :( Inte lätt inte! haha
Aja, nu ska jag ut med hundarna iallafall. Dom börjar bli rastlösa.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Du kan ju alltid ta en promenad? :D

2011-04-04 @ 13:34:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så lite så. En promenad med hundarna är ju inte alls fel :)

2011-04-04 @ 14:15:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0