Candy nails

Hello, idag har jag varit duktig och klippt gräsmattan och sen tränade jag lite på den lätta koreografin gjord av Mary Murphy till National dance day.(finns på youtube bara att söka på "national dance day 2011" finns även en mellan svår och en svår koreografi).
Sen åkte jag ner på stan med mamma och åt thai mat <3 så himla gott!

Nu har jag fixat med naglarna lite granna, gjorde bara ena handen dock för att jag är lat haha. Kanske gör andra sen men inte nu. Målade naglarna rosa igår och idag använde jag tejp (scotch magic) för jag tycker "vanlig tejp" är för kladdig. Gjorde även små prickar med tandpetare och satte fast en pärla från när jag gjorde mitt mobilskal, så den är lite stor men det gör inget.


Nails in progress


Färdiga naglar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0