Pimp my mobile! :)

Nu är mobilskalet klart!
Har suttit några timmar idag och pillat dit dom små rhinestonesen och Tyson tyckte jag var riktigt tråkig, men jag hade kul!
Det blev en del superlim på  fingrarna och några ivägskjutna stenar, haha.
Igår råkade jag ta ett hjärta med pincetten och hade precis haft på limmet och då fläg den iväg på bordet och hamnade med limmet neråt. Den fastnade nästan men jag hann få bort den haha.
Skalet blev snyggt iallafall, tycker jag!
Lite fult när det har blivit lite mycket lim och det har torkat och syns, men so what?
Jag är nöjd iallafall, kul att få pyssla lite och göra nått eget. Nu är det bara att hoppas att stenarna sitter kvar iallafall nån dag. Vi får se hur länge det håller helt enkelt.
Nu ligger det och torkar lite extra för det tar lite längre tid för det att torka om man råkat tagit för mycket lim. Sen ska jag sätta på skalet på mobilen och kanske sätta dit några hjärtan på sidan, för jag tog inget på sidorna för då skulle inte rhinestonesen räcka till.

Så här blev det..






Där ser man det torkade limmet i hjärtat.


Bling!



Om man inte orkat sätta dit själv så finns det en sida som heter pimpify.se där det finns färdig ark med rhinestones. Det upptäckte jag först efter jag beställt.
Hope you like it, I know I do!


Det blev att sätta lite hjärtan på kanten iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0