Tyson gör trick


Nu har jag lagt upp mitt första klipp på youtube. En liten film på Tyson som gör lite trick han har lärt sig hittils. Lite flummig video. Han är så himla duktig och lättlärd. Jag sa till Johanna nu på kvällen att hon kunde försöka lära honom "rulla runt", för jag har bara gjort det en gång förut och då hjälpte jag han runt genom att knuffa runt honom med handen. Nu när hon gjorde det så rullade han själv bara genom att följa godisen! Jätte kul att ha en hund som vill lära sig. Han kan "sitt fin"t också med hjälp men det gjorde vi inte i videon. Så nu är det bara att försöka nöta in alla kommandon så han kan dom på kommando istället för med hand hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0