Things I want, right now

Tänk att det alltid ska vara så. Man vet vissa saker man vill ha/behöver, så köper man dom (oftast)
och sen tror man att det ska vara lugnt ett tag på "ha begäret". Men nej!
Man kommer alltid på nått nytt, jag måste ha det där, eller titta vad fint jag vill också ha.
Varför?!

Så nu tänkte jag göra en liten lista på vad jag vill ha, i bilder för det är roligare.

Jag vill ha ett par gråa leggings, vet inte varför men det ser snyggt ut. Behöver också ett par nya svarta för det är hål i mina i grenen så himla typiskt!

Vill också ha den här t-shirten! (beställde den det stod I <3 dance, men den har inte kommit än).

Sen har jag hittat ett par snygga sneakers till våren/sommaren på halens.se.
Ska väl köpa dom sen, när jag har råd och det känns lite onödigt att köpa sneakers nu med all snö hehe.
Dom känns såå jag!

Sen satt jag och tittade runt på smink, som vanligt när jag har tråkigt. För jag tycker inte att det jag använder som bas just nu är speciellt snyggt har jag kommit på.. Man är så blind att man inte fattar att det är fult när det gäller smink ibland asså. Foundationen är bra, men pudret är fan inte min hudton över huvud taget och det är typ gul morot färg haha. Och nu när jag skrev inlägget såg jag hur pudret smetat av sig på min tröja på det vita.. snyggt eller inte! Men då tänker man alltid, eller iallafall jag att man kan ju inte spendera pengar på nytt när man just köpt. Så jag får väl stå ut ett tag till. Men så hittade jag Tikei mineral foundation och blev jätte sugen på att köpa! Det verkar jätte bra och det finns startpaket med Mineral foundation, Puder och en kabuki borste för bara 350 kr! Och foundationen kostar 129 annars så det är ju inte alls dyrt.
Så jag tror jag ska beställa hem bara min foundation är slut för så måste jag ju köpa nytt iallafall. Så kan jag spara mitt gamla puder till sommaren när man är lite brunare :)


Man kan också beställa hem provburkar för 10 kr styck så man kan prova färgerna innan man köper en stor burk :)

Det är dom sakerna jag är mest sugen på just nu. Men kommer säkert på fler snart haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0