Zumba toning!

Idag blev det att prova på Zumba toning (Zumba med hantlar).
Första gången dom körde det på Mora hälsan, så till och med instruktören hade fusk lappar på vad vi skulle göra.
Men det var kul! Inte lika kul som vanlig zumba men fortfarande kul.
Det vart riktigt jobbigt för armarna mot slutet så man knappt orkade hålla upp dom.
Hade turen att få med lillasyster på passer idag också för nån hade avbokat sig precis när jag var in och kollade :D

I helgen är vi (johanna, magnus och jag) hemma själva för pappa är i kojan och mamma är på Kanarieörna ffs!
Är fett avis på henne måste jag säga!
I morgon så blir det förhoppningsvis åka av!
Är det fint väder ska vi ta madrasserna som min snälla pappa har fixat och åka till Hemus och åka.

Nu ska jag se vem som åker ut i Let´s dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0