Första dagen på trafikskolan

Gud vad skönt det är att vara på G igen! Har legat här hemma med datorn i knät och inte gjort ett skit så länge nu så det är riktigt jävla underbart att ha nått för sig för en gångs skull!
Åkte på körskolan och körde kvart i åtta i morse och pluggade teori fram till lunch. Åkte hem och åt och gick med hundarna och åkte tillbaka igen för att plugga med plus teori lektion(dubbel).

Gick bra att köra i morse också, min syster åkte med för hon hade ingen körlektion inbokad idag(fast hon fick en senare). Var lite nervös först eftersom jag inte kört på ett tag och hade ny lärare. Då blir man lite chockad när man får bil nyckeln i handen hehe. Men vi övade på att parkera(nosparkering och backparkering). Gick jätte bra.. nu vet jag iallafall hur man ska gå tillväga så nu är det bara att nöta och nöta, väntar bara på att mamma ska komma hem med bilen så ska vi ut och åka lite.

Apropå något helt annat så har jag inte tränat på skitlänge nu! Bara skjuter upp det hela tiden så det inte blit av. Men idag blir det av! Ska zumba har jag bestämt!
Måste komma igång igen, det här håller inte!

Har tyvärr ingen rolig bild att bjuda på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0