Fyndat på Åhlens!

När jag var påväg hem från körskolan idag kom jag på att jag var sugen på ett torrschampo och jag har sett att som ska ha ett bra på bla Åhlens som heter Batiste. Så jag gick in dit för att kolla och gissa vad?! Då står det Batiste torrschampon på  bord med röda prislappar på! Me like!
Så den kostade bara 34.50! Hur nice är inte det?
Köpte det i doften "tropical" och jag sprayade den en gång här hemma och den luktar verkligen jätte gott! Den har en typ kokosdoft! Ser fram emot att testa den.



Sen hade dom självklart rea på fler saker bland annat schampon, hårspray, värmeprodukter osv. Och så hade dom ett bord med reade sminkprylar. Då fastande jag för en produkt från Lumene  som är som en hudkräm med glow. Den heter Lumene Sun Radiance och är i färgen "Honey Glow". Kostade bara 25 kr! Helt skjukt! Tror att dom har bytt förpacking på den för dom hade nya förpackningar med samma namn för 89 kr som inte var på rea.
Så det ska bli spännande att testa. Står att den ska jämna ut huden och ge en fin solvarm glöd till ansiktet.





Blev även en ögonbrynspenna eftersom jag inte äger någon. Är ju rödhårig men jag vill ha en som jag kan använda om jag ska bort så jag kan fyllai brynen med nånting iallafall.


Den kostar 30 kr orginal pris

Det var allt! Men passa på att kika in på Åhlens och fynda lite! Hade kunnat köpt mycket mer. Var till exempel sugen på "phc colour hairspray", hårspray för färgat hår. Fanns massa trevliga produkter!
Justa ja, Batiste torrschampo finns(i Mora iallafall) till brunetter och då är sprayen mörkare så det inte blir vitt i håret och så finns det orginal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0