Hemma igen

Nu är jag hemma i Mora igen. Både skönt och tråkigt. Haft en trevlig kväll i Rättvik och hade som vanligt gärna stannat kvar där. I torsdags så myste vi som sagt på långbryggan under dagen och på natten blv det krogen. Det var trevligt men det känndes som typ hela Mora var där och det var massa studenter!

Igår åkte vi till Falun vid halv tolv och det var inte roligt att åka buss då! Bussen var helt fullsatt så vi fick stå. Några idioter bredde ut sig när två klev av så vi fick inte sitta på hela resan, sånt stör mig!
Det var äckligt varmt och inge kul men vi överlevde!
När vi kom fram till Falun gick vi och åt Kina buffe och sprang runt på stan. Shoppade även lite grann. Sen åt vi lite Rättviksglass. Senare mot kvällen så bestämde vi oss för att åka tillbaka till Rättvik för att spela kubb och volleyboll. Så nu har jag en öm och uppsvälld högerarm för bollen hamnade alltid där när jag skulle slå.
Slänger upp lite bilder från helgen också såklart..






Citronsorbet <3


Köpte mig en ear cuff på Glitter


Syrran köpte ett orm armband och örhängen


Köpte också ett par solbrillor på Lindex och fick ett leopardmönstrat fodral till som en trevlig liten bonus!


Köpte jordgubbar och åkte till Rättvik


Volleyboll! (gör ont! Haha)


Fick kliva i lite i vattnet iallafall. Så nu är jag riktigt badsugen. Dags för första doppet kanske?


Kommentarer
Postat av: Matilda/Sminklådan

sv: Tack, ja hon är superfin :D Fast lite jobbig ibland, hon ska på allt xD

2011-06-05 @ 19:08:19
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Annika

Studenterna är överallt på krogarna. Härligt med sommar ändå. Har du tagit studenten?

2011-06-06 @ 11:25:38
URL: http://aniiix.blogg.se/
Postat av: Mia Andersson

Hej hej vad spännande dina inlägg verkar! lär definitivt läsa lite mer! :) Hoppas du har en rolig vardag :p

2011-06-27 @ 23:31:28
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0