Nu är det bara att köra på!

Hej,
nu har jag varit lite tråkig på senaste tiden. Händer inte mycket i mitt liv just nu! Men nu jävlar ska jag ta körkort så dom närmaste veckorna kommer att spenderas på körskolan med körning och teori..
Ser verkligen inte fram emot det men förhoppingsvis så kommer allting gå bra endå och jag kommer lyckas ta mig igenom det här. Är livrädd för halkbanan! På riktigt! Börjar nästan gråta när jag tänker på det och dagen innan kommer jag nog inte få mycket sömn och kommer nog må riktigt dåligt. Men jag får ta varje dag som den kommer och försöka att inte tänka på det..
Det här med körning är alltså inte min grej som ni kanske redan vet.. tycker inte att det är roligt allt. Visst köra vanligt går väl helt  okej nu, är inte rädd eller så längre men vet inte hur jag ska lyckas med körkortet dock..
Så jag antar att det kommer att vara ganska dött på bloggen under veckorna. Kanske gör nått inlägg på helgerna om det händer nått kul eller jag har nått intressant att skriva om.
Wish me luck! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0