Schwarzkopf Country Colors 58 Grand Canyon Copper Red

Färgade precis håret. Behöver som vanligt en uppfräschning efter en månad.
Mamma valde färg. Tyckte den såg tråkig ut på förpackningen, ville ha en rödare.
Men det var ju bra att det var en toning och inte färg så jag gick väl med på det.
Det blev riktigt bra, blir roligare att se i ljuset bara. Nu är det ganska mörkt ute och vi har inga bra lampor hemma. Så jag kanske bjuder på en "efter-bild" i morgon istället om jag har tid att ta kort :)

I morgon bär det av till Rättvik på förmiddagen. Där blir jag och syrran kvar en natt. Ska på krogen såklart! Fritt inträde så man måste ju passa på! Det var ett tag sen nu också. 
På fredagen bär det av till Falun och Falukalaset och Rix fm festival! Så vi har en kul helg framför oss! Perfekt att vi kan sova i Johannas lägenhet också.


Kommentarer
Postat av: IC

(sent svar..)

Kul att du gillar mina dubbelörhängen! :)

Kram Madde

2011-06-02 @ 13:02:55
URL: http://intensivecravings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0