Sommar, sommar, sommar..

Hej bloggen!
Idag har jag varit iväg på en dubbel lektion på körskolan kvar i åtta på morgonen. Gick suveränt!
Det var skit tråkigt haha. Körskole läraren visste inte vad vi skulle hitta på för han tyckte att jag var "klar" innan jag körde upp första gången så vi bara körde runt fram och tillbaka och försökte få tiden att gå. Så vi avbokade resten av lektionerna jag fått fram till jag kör upp nästa gång. Känns ju bra att man kan köra bil men tråkigt att jag inte fick körkort. Han tyckte också att det var synd..
Känner mig riktigt duktig på att köra bil nu, ingen är ju perfekt såklart och det är jag ABSOLUT inte men det känns som jag kör bättre än nån gång tidigare iallafall. Så jag hoppas verkligen att jag klarar körkortet nu!
Men när man har gett allt och gjort det "felfritt" i min mening så känns det tungt att göra det igen och jag är rädd att nånting kommer gå snett den här gången eftersom det gick så bra sist. Men får hoppas på det bästa!

I morgon ska vi(jag, mamma och pappa) åka till IKEA och köpa lite små saker till vårat nya kök. Tänker lägga upp bilder på köket före och efter bara vi har fått tillbaka spishällen så köket är komplett!
Min syster kommer att ta med sig hundarna hem till hennes pojkvän för han ska få vara hundvakt åt dom eftersom vi åker på kryssning på söndag. Kommer vara riktigt jobbigt att vara utan min lilla sötnos!



Annars idag har jag solat lite, men blev rastlös så jag gav upp efter en timme. Men det är ju bara bra så man slipper bli solbränd och skada huden hehe.
Kanske blir att bada lite idag också, man måste ju passa på när det är fint väder för sen kommer det ju regna flera dagar igen!

Hoppas ni alla har det bra därute i värmen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0